expert la korang ni

Kepada semua yang meneka nama makanan kat entry di bawah. Jawapannya mmg TIRAMISU. Pandai tol korang yek. Bagus2. Next time kita main teka2 nama makanan lg ok. =)

Promote skit tiramisu yang aku pernah buat. Da lama tak wat tiramisu ni. Kepada sesapa yang nak resipi, boleh klik sini

5 critics say:

Maswani said...

perhhh...mesti sedap gilerr tu izan yg buat..

--menyelerakan betul tgk pg2 cmni..

atty's said...

shedapnya lahai..

Erin Rashid said...

kalo tak kerana badan ku udah naik ini
maunye tgn ini merajinkan diri
tuk buat tiramisu
huhuhu..

rasp said...

resepi nie harus ku simpan...
esok2 leh buat :) thx for sharing!

~ Lady ell ~ said...

org len expert teka je izan..yg expert buat tu u...dulu dh amik resepi ni,tp tak penah buat lagi,sbb tak penah jumpa biskut yg mcm izan guna tu.tah bape abad lg nk simpan resepi ni pun tak tau..;P

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month